Zo, eindelijk weer een echte update, met tekst in plaats van alleen foto’s, want ja, ik heb beloofd om jullie van alles op de hoogte te houden, dus ook van de tijd dat ik even vakantie heb!
Want wie wil er nou niet gezellig bij zijn lief, familie en vrienden zijn met kerst en natuurlijk niet te vergeten en onderschatten; oud en nieuw?! Ik wel, dus zo gebeurde het dat ik anderhalve week geleden lekker weer in het vliegtuig naar Nederland zat om even thuis te zijn, of eerder gezegd, bij mijn ‘andere’ thuis. Want ja, het huisje in CPH is inmiddels toch ook wel als thuis gaan voelen. Nu kan ik wel een heel stuk gaan typen over hoe heerlijk en gezellig en fijn het wel niet was om thuis te zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel begrijpt en gelooft.
Wat misschien wel leuk is om te vertellen is wat ik precies heb gedaan. Want natuurlijk is het allemaal leuk en gezellig die feestdagen, maar als zowel jouw ouders als die van je vriend zijn gescheiden, is het nog best een gepuzzel om alles zo eerlijk mogelijk te verdelen!
Uiteindelijk is het echt een super gezellige week geworden, waarin ik heeel veel uurtjes heb doorgebracht met alle lieve mensen die ik zo gemist heb. Zo heb ik 3 dagen geshopt, 3 dagen in Breda doorgebracht, 3 dagen in Frankrijk en ook wat uurtjes samen met mijn lief op de bank gebracht. Want aan luieren en even niks doen was ik ook wel een beetje toe, zeker in mijn eigen huisje op onze mooie bank.
Wat ik verder vooral veel gedaan heb is eten.. ik geloof dat ik echt minstens 6 kilo ben aangekomen, maar iedereen had zoooo veel lekkers in huis! Daarnaast heb ik natuurlijk met oud en nieuw gefeest, al kwamen we er helaas thuis aangekomen achter dat onze brievenbus eraf was geblazen en troffen we sporen van poging tot inbraak aan. Niet leuk, maar ja, dat moet je wel verwachten als je in het criminele de Bilt woont natuurlijk ;-)!
Gelukkig was het wel een top avond/nacht, met veel, heel veel lekker eten, drankjes en natuurlijk mijn geliefde oliebollen, heerlijk!


Iedereen nogmaals bedankt, ik vond het echt een topweek! Ik heb nu wel echt heel veel zin om weer te werken, nog even een maand keihard knallen. Het wordt komende week ook vrij druk, maar wel met allemaal leuke dingen.
Zo moet ik morgen alles gaan voorbereiden voor de shoot die we dinsdag hebben, wat inhoud dat ik combinaties moet maken van kledingstukken (de styling dus) en er moeten natuurlijk ook nog schoenen e.d. geregeld worden, helemaal leuk!
Komende week hebben we ook de sales presentatie van de herfstcollectie 2011. Dit is ook hard werken, maar weer heel leuk om te doen (kleding wordt o.a. geshowd op model). Verder is de partcollectie nu echt bijna afgerond, en is het wachten op de eerste samples; super spannend en leuk om mee te maken dus!
Ik denk dat we dan volgende week weer aan de nieuwe collectie beginnen, lente 2012. Ook weer superleuk, maar soms ook verwarrend omdat tijdens de fashionweek natuurlijk eerst nog de herfst collectie 2011 geshowd wordt.
Kortom, ik heb er echt superveel zin in om weer hard aan de slag te gaan, en natuurlijk om Wendy en mijn lieve huisgenootjes weer te zien! Dat wordt dus een week hard werken en veel bijkletsen, ik heb er zin in!
Dikke Kys!
en ps: de momenten waar geen foto's van zijn, was ik ook!
leuk het zo te horen dat je het naar je zin heb gehad en dat je er met plezier aan terug denk
BeantwoordenVerwijderenmaak er nog wat van de paar maanden daar en veel goeds in 2011
rvdl
lieverd
BeantwoordenVerwijderenZo snel alweer een update!
Waar je energie en tijd vandaan haalt is mij een raadsel. Volgens mij ben je altijd of aan het werk of chillen met Wen.
Veel liefs en natuurlijk veel succes de laatste 4 weekjes, mama