Afgelopen dinsdag hebben we de hele dag een shoot gehad, voor de herfst/winter campagne voor BZR. Het was kei hard werken, maar wel heel erg leuk om te doen en om een shoot mee te maken met professionele modellen, fotografen, art directors en natuurlijk visagisten.
Het eindresultaat is echt super, en hoewel ik dat natuurlijk nog niet kan laten zien, hier al wel een voorproefje van de dag zelf!
dikke kys!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten