woensdag 12 januari 2011

12012012

Na even ziek te zijn geweest (griep, bah! Ik haat het om niks te kunnen doen en alleen in bed te liggen!), ben ik nu weer lekker aan het werk. Heerlijk! We hebben de fotoshoot en salesmeeting net achter de rug, dus niets staat ons meer in de weg om te beginnen met de nieuwe collectie. Jawel, het is nog amper twee weken 2011 of ik ga me alweer bezig houden met de lentecollectie van 2012… Best wel gek eigenlijk, want als die collectie in de winkels hangt hoop ik afgestudeerd te zijn en een baan te hebben. Aangezien ik die dingen niet echt kan plannen, is het beter om me nog even met de collectie bezig te houden denk ik…

(bloemetjes voor het ziekje van mijn lieve huisgenootje!)

Vandaag zijn we in ieder geval naar de trendstudio geweest, wat ik elke keer weer superleuk vind. Ze hebben echt prachtige ´trendboeken´, waar ik dan ook echt uuuren doorheen kan bladeren. De trendstudio is vooral fijn voor ideetjes, maar het is niet zo dat de trendvoorspellingen bepalend zijn voor de collecties. Het is meer ook handig om te zien wat andere ontwerpers doen en wat er gaande is. Het grappige is dat er op de afbeeldingen die erin staan, soms kledingstukken te zien zijn van bruuns, waardoor je dus geinspireerd kan raken door iets wat je zelf gemaakt hebt haha.
Verder heb ik éen rondje vintage shops gedaan, want die zijn er hier heel veel en die zijn echt perfect voor inspiratie!

Het gekke is wel dat ik nu al weet dat ik niet zal meemaken dat de collectie afgerond wordt, en dat ik dus aan het werken ben aan iets wat ik niet af kan maken. Gelukkig heb ik daar wel een goede reden voor; over iets meer dan 3 weken is mijn avontuur alweer afgelopen! De tijd is echt –jaa heel cliche, i know- voorbij gevlogen. Dan ga ik eindcollectie maken, scriptie schrijven en afstuderen, ik heb er zoveel zin in!
Maar eerst natuurlijk nog even hard werken voor Bruuns, en ik heb wel weer veel zin in het opstarten van een nieuwe collectie. Tussendoor komen ook de samples van de vorige collectie binnen, en ik kan echt niet wachten om de door mij ontworpen dingetjes terug te zien!
Wendy gaat helaas komende zaterdag al naar huis, omdat haar stage wat eerder zal stoppen. Ik ga haar echt ontzettend missen, omdat het wel echt heel fijn is om alles te kunnen delen met je beste vriendinnetje! Gelukkig zie ik haar ook weer snel als ik weer terug kom, en hebben we zelfs al én ´wij zijn terug´ party gepland.
Gelukkig komen mijn broer en zus dit weekend, en daar heb ik echt superveel zin in! Lekker shoppen, party party en shoppen!!
Voor nu éen dikke Kys en tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Lieve meid

    Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat jij je al gaat bezig houden met de lente collectie van 2012!!!!
    Jij zit midden in de sneeuw en hier bij ons regent het en komt het er met bakken uit de lucht.
    Ik zit te rillen in mijn fleeceje en jij gaat je storten op pasteltinten, korte broekjes en rokjes en topjes.
    Het kost vast een hoop verbeelding om je in lekker zonnig weer te voorstellen.
    Veel succes, meis met de laatste loodjes.
    Kussssssssss, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Valerie

    Wij genieten vam dfe mooie fotoos op jouw blog. We hebben ze allemaal bekeken. geweldig. We hebben jouw vader ook op de foto gezien. Erg gezellige boel bij jou.
    Veel liefs avn opa en oma Strijtveen.
    Kaartje is onderweg

    BeantwoordenVerwijderen