zaterdag 8 januari 2011

employee of the month!

Speciaal voor mijn lieve mosje; hier fotootjes van het 'employee of the month' beeldje wat ik de hele maand januari op mijn bureau mag hebben ;-). Het beeldje is echt oerlelijk, en is BB ooit toegestuurd als cadeautje van een van de suppliers uit india/china..

1 opmerking:

  1. Ik vind het beeld niet eens zoooooooo lelijk. het is maar wat je erin ziet.....
    jolinde

    BeantwoordenVerwijderen