donderdag 27 januari 2011

samples & shows

Even een heeeel snelle update om te vertellen dat er inmiddels heel wat samples komen binnendruppelen op het hoofdkantoor.. Zo leuk om dat te zien! Vooral een aantal items die ik echt zelf heb ontworpen, zoals bijvoorbeeld wat kledingstukken van leer en wat partyjurkjes.. foto´s asap!

Het einde komt nu ook wel echt in zich moet ik zeggen! Zaterdag komt Joeri al, zodat we nog wat tijd samen hebben in Kopenhagen en natuurlijk voor de show! Morgenavond ga ik met mijn lieve huisgenootje bij Madklubben eten en partyen, als een soort van ´goodbye´!
De week met Joeri zal vooral de week met Bruuns worden, want ik heb de leiding gekregen over nogal veel dingen voor de show, o.a. fitting, assisteren met de styling, modelcards, zorgen dat de kledingstukken allemaal goed op de locatie(cityhall CPH!) terecht komen etc etc! Tegelijkertijd moet ik ook de nieuwe intern die mij gaat vervangen inwerken, superdruk maar superleuk dus!
Dikke kys!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Val,

    Ik wens je nog heel veel plezier voor de laatste daagjes!
    Als je terug bent zullen we er maar is wat op moeten drinken op dit avontuur! Goede reis terug alvast! Liefs, Linda Hettema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd, dat jij de leiding krijgt over dat onderdeel. Niet te geloven!!!!
    Heel veel plezier met jouw mannetje en veel succes komende allerlaatste week. Kus van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En val er zit bijna een einde aan je Deense avontuur, ik hoop dat je er van heb genoten en veel inspiratie door heb op gedaan en dat je die in de toekomst mag gaan uit dragen
    maak er ondanks alles nog een fijne week van en doe de groeten aan je ventje en wie weet lopen we over een tijd wel in een ontwerp van je rond
    wie weet wat de toekomst gaat brengen
    veel succes en wie weet waar we elkaar nog ooit zien, renévdl

    BeantwoordenVerwijderen