zaterdag 25 december 2010

GOD JUL!

God Jul for all my sweeties! En nog een laatste oproepje of ik dit alsjeblieft voor kerst mag hebben!!

Ik ben nu heerlijk bij mijn familie in Breda, wat veel hapjes, drankjes, lachen en nog meer hapjes betekend, heerlijk! Zo fijn om weer even lekker thuis te zijn, al mis ik Kopenhagen ook wel weer een beetje, gek he!
heeel veel liefs en een dikke kys van de -jawel- werkneemster van de maand bij BB! Hoe leuk is dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten