maandag 17 januari 2011

Osjes forever!

Wow, alweer een week voorbij en ik heb weer echt een topweekend achter de rug! Op donderdagavond kon ik namelijk weer eens naar het vliegveld, Cas en Marlou kwamen namelijk op bezoek! Gelukkig was ik weer eens veel te vroeg en was norwegian weer eens veel te laat, waardoor ik eerst wat uurtjes door heb gebracht op CPH Kastrup, altijd leuk om mensen te kijken.
Het lullige was wel dat ik Mosje(voor degene die denken; wie?! Marlou!) had beloofd dat het absoluut niet zou gaan sneeuwen, dat had het namelijk al twee weken niet meer gedaan en ik ben eigenlijk al wel weer klaar voor een zonnetje. Natuurlijk sneeuwde het dus die avond wel. Hard. Maargoed, dat doet er eigenlijk ook niet toe als je elkaar eindelijk weer ziet, dus vergaf Mosje het me dat ze door mij voornamelijk panty´s en jurkjes en vooral geen warme laarzen bij had. Oeps! (sorry lieverd!).
Natuurlijk moest ik vrijdag nog wel werken, maar Mos en Cas hebben die dag doorgebracht met hetgeen ik hier het liefste doe (need I say more?). Gelukkig kon ik iets eerder weg, en zijn we met zn vieren (Wendy was er ook gezellig bij) nog lekker gaan winkelen, uit eten geweest bij mijn 2na lievelingsrestaurant haha en hebben we vooral de hele avond veel gelachen en flauw gedaan, want dat doen wij brabanders het allerliefst!


Zaterdagochtend was het op zijn zachtsgezegd nogal moeilijk uit bed komen, en niet alleen omdat we datzelfde bed met zn drieen deelden. Gelukkig stond er weer iets leuks op het programma, namelijk het bezichtigen van mooie dingen ofwel; winkelen. En voor degenen die zich af vragen of Cas dat wel leuk vond; hij heeft het meest gekocht van ons allemaal..
We zijn ook nog even naar het station geweest om iets niet zo leuks te doen; Wendy uitzwaaien.. Het was wel heel grappig om te zien hoe Wen met al die spullen haar coupe in moest passen, helaas heb ik plechtig moeten beloven om die gemaakte foto´s nooit te laten zien, toch jammer! Daarna zijn we lekker uiteten geweest bij DalleValle, waar ik bijna iedereen die me is komen bezoeken wel mee naartoe heb genomen omdat ik het daar zo leuk vind. We hadden van te voren al afgesproken dat ik ze die avond het nachtleven van Kopenhagen zou laten gezien, dus zo gezegd zo gedaan! We hebben ons die nacht op z´n zachts gezegd nogal misdragen, wat dat betreft is het maar goed dat ik nog maar 3 weken blijf.. We hebben in ieder geval allerlei soorten clubs/barren/private parties van binnen gezien, dus de missie was absoluut geslaagd!


Op zondag was het echt een ramp om op te staan, maar om Cas nou naar huis te laten gaan terwijl hij alleen winkels had gezien vonden we ook een beetje sneu. Op naar Christiania dus (voor mij voor de 486e keer ofzo haha), wat stiekem elke keer wel weer leuk is om te zien. Uiteindelijk waren we heel blij dat we gegaan zijn, en zijn we daarna neergeploft bij een typisch deens bruin kroegje om nog even goed de avond ervoor na te bespreken.. we hebben het hele weekend echt slap gelegen, en hoewel de meeste grappen echt alleen leuk zijn op dat moment en als je erbij bent, vond ik deze wel grappig om nog even te vermelden: Mos: ´Volgens mij ben ik iets vergeten…..´, Cas: ´Heb je je onderbroek aan?!´, en ja, waarschijnlijk is dit ook echt alleen maar grappig in de juiste context ;-).
Zondagavond zijn we nog lekker uit eten geweest en hebben we de kleine zeemeermin gezien, volgens Mosje een echte must en volgens Cas nog geen voetstap waard. Vandaag ben ik natuurlijk weer aan het werk en na het werk zet ik ze weer af op het vliegveld. Jammer dat het weer voorbij is, ik zou wel zin hebben in nog een paar nachtjes zoals zaterdagnacht, gelukkig ben ik over drie weken weer thuis en kunnen we het hervatten!


Op het werk is het momenteel best rustig, omdat we de nieuwe collectie aan het opstarten zijn en er dus vooral veel nagedacht moet worden en inspiratie moet worden opgedaan. Ik heb veel zin in de volgende stap; kleuren kiezen, stoffen kiezen, key shapes bedenken, eerste tekeningen, moodboards etc. Wat wel grappig was, was dat de man van Tara Reid vorige week bij ons op het werk was omdat Tara nog een jurk zocht voor de Golden Globes. Beetje jammer dat ze de gegeven jurk uiteindelijk niet gedragen heeft, maar wel leuk om mee te maken. (wij kregen namelijk andere jurkjes van haar, zodat onze tailors het jurkje voor haar op maat konden maken, hing er opeens een rekje vol alaia en Vera Wang...).
Lieverds, bedankt voor dit fijne weekendje, ik heb volgens mij nog nooit zoveel gelachen haha.


dikke kys, speciaal voor mosje, losje en hosje <3

2 opmerkingen:

  1. Hoe geweldig is dit, om als moeder, te lezen.
    Het is maar goed dat cosje er niet bij was.
    Die had jullei zeker tot de orde geroepen, haha.
    Veel succes deze week en tot skypes.
    kisssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dit allemaal zo nog even te lezen zo zie je maar weer dat jullie 3e een vast groepje kunnen vormen hou dat vast het kan jullie nog goed van pas komen, val maak er nog een paar mooie weken van en ik wens je veel succes met je verdere studie en doe de groeten aan mosje in de andere noordse winkel endoe de roeten aan cas

    BeantwoordenVerwijderen