zaterdag 8 januari 2011

employee of the month!

Speciaal voor mijn lieve mosje; hier fotootjes van het 'employee of the month' beeldje wat ik de hele maand januari op mijn bureau mag hebben ;-). Het beeldje is echt oerlelijk, en is BB ooit toegestuurd als cadeautje van een van de suppliers uit india/china..

donderdag 6 januari 2011

shoot BZR

Hello sweeties!

Afgelopen dinsdag hebben we de hele dag een shoot gehad, voor de herfst/winter campagne voor BZR. Het was kei hard werken, maar wel heel erg leuk om te doen en om een shoot mee te maken met professionele modellen, fotografen, art directors en natuurlijk visagisten.
Het eindresultaat is echt super, en hoewel ik dat natuurlijk nog niet kan laten zien, hier al wel een voorproefje van de dag zelf!



dikke kys!

zondag 2 januari 2011

KLM Flight KL1139 to CPH


Zo, eindelijk weer een echte update, met tekst in plaats van alleen foto’s, want ja, ik heb beloofd om jullie van alles op de hoogte te houden, dus ook van de tijd dat ik even vakantie heb!
Want wie wil er nou niet gezellig bij zijn lief, familie en vrienden zijn met kerst en natuurlijk niet te vergeten en onderschatten; oud en nieuw?! Ik wel, dus zo gebeurde het dat ik anderhalve week geleden lekker weer in het vliegtuig naar Nederland zat om even thuis te zijn, of eerder gezegd, bij mijn ‘andere’ thuis. Want ja, het huisje in CPH is inmiddels toch ook wel als thuis gaan voelen. Nu kan ik wel een heel stuk gaan typen over hoe heerlijk en gezellig en fijn het wel niet was om thuis te zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel begrijpt en gelooft.

Wat misschien wel leuk is om te vertellen is wat ik precies heb gedaan. Want natuurlijk is het allemaal leuk en gezellig die feestdagen, maar als zowel jouw ouders als die van je vriend zijn gescheiden, is het nog best een gepuzzel om alles zo eerlijk mogelijk te verdelen!
Uiteindelijk is het echt een super gezellige week geworden, waarin ik heeel veel uurtjes heb doorgebracht met alle lieve mensen die ik zo gemist heb. Zo heb ik 3 dagen geshopt, 3 dagen in Breda doorgebracht, 3 dagen in Frankrijk en ook wat uurtjes samen met mijn lief op de bank gebracht. Want aan luieren en even niks doen was ik ook wel een beetje toe, zeker in mijn eigen huisje op onze mooie bank.

Wat ik verder vooral veel gedaan heb is eten.. ik geloof dat ik echt minstens 6 kilo ben aangekomen, maar iedereen had zoooo veel lekkers in huis! Daarnaast heb ik natuurlijk met oud en nieuw gefeest, al kwamen we er helaas thuis aangekomen achter dat onze brievenbus eraf was geblazen en troffen we sporen van poging tot inbraak aan. Niet leuk, maar ja, dat moet je wel verwachten als je in het criminele de Bilt woont natuurlijk ;-)!
Gelukkig was het wel een top avond/nacht, met veel, heel veel lekker eten, drankjes en natuurlijk mijn geliefde oliebollen, heerlijk!

Iedereen nogmaals bedankt, ik vond het echt een topweek! Ik heb nu wel echt heel veel zin om weer te werken, nog even een maand keihard knallen. Het wordt komende week ook vrij druk, maar wel met allemaal leuke dingen.
Zo moet ik morgen alles gaan voorbereiden voor de shoot die we dinsdag hebben, wat inhoud dat ik combinaties moet maken van kledingstukken (de styling dus) en er moeten natuurlijk ook nog schoenen e.d. geregeld worden, helemaal leuk!
Komende week hebben we ook de sales presentatie van de herfstcollectie 2011. Dit is ook hard werken, maar weer heel leuk om te doen (kleding wordt o.a. geshowd op model). Verder is de partcollectie nu echt bijna afgerond, en is het wachten op de eerste samples; super spannend en leuk om mee te maken dus!
Ik denk dat we dan volgende week weer aan de nieuwe collectie beginnen, lente 2012. Ook weer superleuk, maar soms ook verwarrend omdat tijdens de fashionweek natuurlijk eerst nog de herfst collectie 2011 geshowd wordt.
Kortom, ik heb er echt superveel zin in om weer hard aan de slag te gaan, en natuurlijk om Wendy en mijn lieve huisgenootjes weer te zien! Dat wordt dus een week hard werken en veel bijkletsen, ik heb er zin in!

Dikke Kys!

en ps: de momenten waar geen foto's van zijn, was ik ook!

zaterdag 25 december 2010

GOD JUL!

God Jul for all my sweeties! En nog een laatste oproepje of ik dit alsjeblieft voor kerst mag hebben!!

Ik ben nu heerlijk bij mijn familie in Breda, wat veel hapjes, drankjes, lachen en nog meer hapjes betekend, heerlijk! Zo fijn om weer even lekker thuis te zijn, al mis ik Kopenhagen ook wel weer een beetje, gek he!
heeel veel liefs en een dikke kys van de -jawel- werkneemster van de maand bij BB! Hoe leuk is dat!

zaterdag 18 december 2010

TRENTEMOLLER I VEGA!








Gisteren ben ik dus samen met Wen en een huisgenootje + vriendin naar Vega geweest, een grote club hier in Kopenhagen. Het was echt een super vette avond, iedereen ging helemaal uit z'n plaat en iedereen zag er zo mooi uit! Uitgaan hier is echt 10x leuker als in NL, ze weten hier echt hoe ze een feestje moeten bouwen!

maandag 13 december 2010

taartjes en prints!

Hello sweeties!

Hier weer mijn wekelijkse weekendupdate ;-)! Ik heb weer een heerlijk weekje en weekendje achter de rug, en kan me echt niet voorstellen dat ik straks opeens weer in Nederland woon... Nooit meer in dit prachtige gebouw werken, niet meer standaard op zaterdag een taartje bij de beste bakker van CPH, nooit meer daarna standaard de stad in om te shoppen, geen avondwandelingetjes meer langs de haven, niet meer altijd mooie en hippe mensen om me heen, geen fancy feestjes/openingen meer, nooit meer naar DalleValle, niet meer naar Wendy in Norrebro met de bus, geen tvavondjes meer met huisgenootjes en niet meer romantisch door Kopenhagen lopen met mijn lief.
Gelukkig is het nog niet zo ver en heb ik afgelopen zaterdag weer heerlijk kunnen genieten van mijn taartje + shoppingspree, met mijn lief welteverstaan! Verder zijn we dit weekend van cafeetje naar restaurantje gelopen, want er zijn hier zoveel leuke plekjes om gezellig te gaan zitten, mooi uitzicht gegarandeerd.

Afgelopen week heb ik weer een fijne week gehad, de partycollectie zijn we nu aan het afronden en ik heb op de valreep nog even een nieuwe print getekend. Superleuk om te doen, maar wel moeilijker dan gedacht. Als alles er door heen komt zie ik dus in januari al kledingstukken die ik bedacht heb, zo leuk! Zeker als er ook nog eens een printje op zit wat ik getekend heb..
Voor nu is dat allemaal nog even iets verder weg, want er moeten namelijk maten bepaald worden voor diezelfde kledingstukken, omdat de fabrieken anders zelf vanalles bedenken waardoor dat leuke jurkje opeens een wijd gedrocht wordt, en dat willen we natuurlijk niet hebben!
Ook moet er vanalles voorbereid worden om de collectie te presenteren, en hebben we begin februari natuurlijk de show.. voor stilzitten en uitrusten zit ik hier in ieder geval niet op de goede plek.! Afgelopen week heb ik mijn lieve vriendinnetje Wendy veel gezien, wat altijd heel gezellig is, ookal kwamen we erachter dat we eigenlijk al flink bezig zouden moeten zijn met onze scriptie.. oeps! Op donderdag gingen we gezellig samen naar het vliegveld toe, Wen om haar ouders op te halen en ik om Joeri op te halen. Helemaal leuk dus, al die blije gezichtjes!

Vanavond ga ik nog lekker een hapje eten in de stad met Joeri, en dan is het morgen al weer tijd om afscheid te nemen. Gelukkig niet voor lang, want ik kom volgende week woensdag voor kerst gezellig naar Nederland, ik kan niet wachten! Heerlijk met mijn lieve families veeel te veel eten, wijn drinken en kletsen, van mij mag het elke dag wel kerst zijn ;-)!
Voor nu even een kort berichtje, ik ga namelijk weer hard aan de slag.. (niet zo netjes he, bloggen in de baas zijn tijd!)
Dikke Kys!

zondag 5 december 2010

Brrrrfashion!

Godaften!
natuurlijk weer een weekendupdate van mij, zo op de zondagavond. Het sneeuwt hier inmiddels al bijna twee weken, en hoe gezellig het ook is, het is wel een beetje koud! Gelukkig houden mijn zilveren snowboots me heerlijk warm en ren ik de laatste dagen alleen van winkel naar winkel naar werk naar wen naar werk! Ik vind het altijd heerlijk om gezellig binnen te zitten als het buiten koud is en sneeuwt (ja, ik ben best burgerlijk!!) met leuke mensen, warme thee en pebernoddel! (de deense versie van mijn geliefde pepernoten).
Donderdagavond na het werk had ik gezellig afgesproken met Wen en Andjella, de zus van Ezra. Omdat het zo koud was zijn we snel een restaurantje in gegaan, waar we heel lang en gezellig hebben zitten eten, kletsen en lachen. Ik had ons op de gastenlijst gezet voor een feestje in weekday, een winkel hier in Scandinavië. Zij hebben namelijk een nieuwe, tijdelijke samenwerking met Eley Kishimoto, een speciale collectie. We zijn daar dus even langsgegaan, en het heeft wel echt iets om op zo'n feestje te zijn met 'hippe denen'.

Mark Eley & Wakako Kishimoto

Op vrijdag ben ik na het werk lekker gaan koken met Celine en Maria, twee huisgenootjes. We hebben lekker gegeten, gedronken en gekletst, ik ben heel blij met ze! Gisteren ben ik lekker de hele dag gaan shoppen, omdat ik dat al weer even niet had gedaan (een week?). Het is hier zo moeilijk om niks te kopen, alles is hier echt zo mooi en leuk! Dat niks kopen is dan ook niet gelukt, maargoed, het is tenslotte december en ik ben met Sinterklaas niet eens thuis. Er was ook nog een sample sale van Henrik Vibskov waarbij the hero himself ook aanwezig was! (Stine Goya trouwens ook...)
Wat later had ik weer afgesproken met Wen en Andjel, waar we heeerlijk lazy films hebben gekeken,gekletst en eten hebben besteld ( hmhm, we waren echt heel lui en het is hier 's avonds echt heel koud!).

Op het werk gaat alles natuurlijk ook gewoon door, en ik vind het zo leuk allemaal! Ik kan echt niet wachten totdat de sample's terug komen van de door mij ontworpen kledingstukken/prints en gekozen stoffen. Dat is natuurlijk altijd maar afwachten, wat een fabriek er van maakt en of het jurkje in het echt wel net zo leuk is als in je hoofd.. Het is in ieder geval echt super om dit hele proces mee te maken, vooral met iets waar ik daadwerkelijk zelf aan mee gewerkt heb.
Het einde begint nu toch wel in zicht te komen! Ik moet nog iets minder als twee maanden, waarvan ik anderhalve week thuis ben voor kerst.. Ik denk dat zeker januari heel snel gaat, omdat dat de maand van fashionweek is, wat dus stress betekend! Gelukkig is er van hard werken nog nooit iemand dood gegaan, dus denk ik dat ik het ook wel allemaal aankan!
voor nu een dikke Kys vanuit een sneeuwerig Kopenhagen!!

(zo gezellig met Frank Sinatra's Christmas carols op de achtergrond!)