donderdag 21 oktober 2010

New collection...

God aften!
Nu even een kort berichtje, maar anders worden het alleen maar updates van de weekenden, maar ik doe natuurlijk meer als winkelen en rondwandelen..
Deze week is de hoofdontwerpster van BZR op vakantie en heb ik de kans om samen met de andere (tijdelijke) ontwerpster de nieuwe collectie op te starten, en het is echt SUPER!
Het gaat om de winter/party collectie van eind 2011, en het is zo fijn om zo creatief bezig te kunnen zijn..
We hebben vandaag vooral een soort van 'mood' gecreëerd voor de collectie; inspiratiebeelden, ideeën voor stoffen, structuren en silhouetten. Natuurlijk hebben we daarvoor ook veel research gedaan, dus o.a. gekeken wat andere labels doen, hoe het bzr meisje er uit ziet dit seizoen en we zijn veel bezig geweest met de vernieuwing van haar 'profiel'. We hebben het bzr meisje een stuk jonger gemaakt, en dat is ook te zien in onze inspiratiebeelden en ideeën voor ontwerpen.

Natuurlijk is het allemaal nog afwachten hoe dit wordt ontvangen door de hoofdontwerpster en de creative director, maar het was al zo leerzaam en leuk om dit te kunnen doen! Ik heb gisteren en vandaag dan ook tot laat gewerkt, gewoon omdat ik er zo in zat. Nu ben ik echt kapot, na weer een lange dag creatief zijn.
Maar die moeheid valt absoluut in het niet bij hoe interessant en leerzaam ik het vind. Ik kan ook echt niet wachten om te beginnen met mijn eindcollectie, en alles mee te nemen wat ik gezien en geleerd heb.
Komend weekend komen er gezellig vrienden uit Nederland en gaan we eindelijk lekker drankjes doen en dansen, heerlijk!
Goed, een kort berichtje voor nu dus, maar ik moest het gewoon even delen!
KYS!

1 opmerking:

  1. Lieverd

    lekker bezig, he...
    We hebben het er al een paar x over gehad, maar het is geweldig welke ervaring je allemaal opdoet en wat je allemaal leert.
    Super, want DAAR ben je ook voor daar.
    Hoewel het niet altijd gemakkelijk is zijn er toch steeds lichtpuntjes, he.....
    Denk maar vast aan komende vrijdag een uur of 22......
    liefs van mama

    BeantwoordenVerwijderen