HEJHEJ!
haha ik ben er echt niet zo goed in, dat updaten enzo,maar misschien komt het omdat ik hier nu helemaal gewend ben en voor mijn gevoel niet meer zo heel veel nieuwe dingen mee maak.
Afgelopen weekend is mijn lieve zusje gekomen, en dat was ook wel echt nodig want ik miste haar echt onwijs en we hadden heel veel om over bij te kletsen..
Natuurlijk heb ik eerst nog een weekje gewerkt en dat gaat eigenlijk allemaal zijn gangetje wel. De collectie is al aardig op weg, en er zijn al heel veel dingen die al 'staan'. Ik ben veel bezig geweest met werktekeningen maken en heb zelf veel 'trendspotting' gedaan, ofwel, kijken naar wat er om je heen gebeurt! Over 2,5 week switch ik over naar BZR, wat ik ook wel weer heel erg leuk vind omdat dat een wat jonger label is, en omdat ik dan weer met andere ontwerpsters werk, waar ik dus weer veel van kan leren.
Als ik eerlijk ben had ik van de voren wel een mooier beeld van een ontwerper zijn bij een groot commercieel label. Maar het is natuurlijk vooral keihard werken en elke dag weer creatief kunnen zijn, ookal heb je je dag even niet of kun je je niet concentreren. Daarnaast komt er nog veel meer bij kijken dan ik zelf gedacht had, het is echt niet alleen leuke jurkjes tekenen..
Op vrijdagavond laat kon ik Marlou dan eindelijk ophalen van het vliegveld, zo fijn! Eigenlijk waren we allebei hartstikke moe, maar natuurlijk vielen we pas heel laat in slaap omdat we te veel hadden om over bij te praten. En wat zijn we op zaterdag gaan doen? Winkelen natuurlijk! Daar zijn we dan ook de hele dag mee bezig geweest, omdat hier zoooveel mooie labels zitten. 's avonds hebben we heel lekker gekookt, en hebben we een filmpje gekeken, en natuurlijk gekletst haha.
Op zondag zijn we de rivier over gegaan om naar Christiania te gaan, een soort van 'hippie/junk' gemeenschap in Kopenhagen. Dit was echt bijzonder om te zien, omdat er ook veel kunstenaars zitten die echt prachtige dingen maken. Onderweg kwamen we nog langs twee rommelmarkten, waar we allebei natuurlijk weer iets moesten kopen! (stiekem gingen we voor die rommelmarkten naar christianshavn, en besloten we maar dat we dan ook even langs christiania konden haha). 's middags zijn we naar het statens museum for kunst geweest, waar ze hele toffe installaties hadden en heel mooie werken, altijd leuk om naar te kijken.
Vanuit daar zijn we lekker naar een restaurantje gegaan en hebben we nog rondgewandeld, om weer lekker rustig naar huis te gaan. Mijn huisgenootje Rike had ook vrienden over, en die rustige zondagavond werd een lange gezellige avond met bier in de binnenplaats, zo leuk om allerlei mensen te leren kennen!
Het weekend was echt zo super, ik besef dan ook maar weer hoe erg ik eigenlijk gericht ben op de mensen om me heen. Gelukkig komt joeri overmorgen alweer, dus ik heb helemaal niks te klagen wat dat betreft! Ik ben van plan om met Joeri eindelijk maar eens een keer naar Tivoli te gaan, het pretpark hier midden in Kopenhagen. Morgen ga ik eerst nog even gezellig met Wendy afspreken, waar ik ook heel veel zin in heb. Het is echt heel erg fijn om iemand zo dicht bij te hebben zitten, als je eigenlijk zo ver weg bent van alles.
KYS!
Hey lieve Val!!!
BeantwoordenVerwijderenlang geleden dat ik weer een berichtje heb achter gelaten hier!
Je nieuwe kamertje ziet er ook gezellig uit hoor!!!
lekker knus!!
Gezellig dat Joeri weer langs komt straks, die hoef je ook bijna niet te missen zo ;)
Nou geniet lekker van elkaar dit weekend en blijf genieten!
Kus Linda H.
Zo leuk!! Ik keek even op de website van Bruuns Bazaar en daar is een backstage filmpje waar je jou ook nog even in ziet! http://www.bruunsbazaar.com/
BeantwoordenVerwijderenMisschien wist je dat allang, maar wou het voor de ckerheid toch even zeggen :P
Veel plezier nog daar chica!!
xxx
lieve Linda's!
BeantwoordenVerwijderenwat een leuke berichtjes zeg! Altijd leuk om een reactie te krijgen uit Nederland, en leuk om te weten dat mensen mijn verhalen lezen! :-)
En bedankt voor de link van het filmpje, had het nog niet eens gezien haha!!
dikke kus en veel liefs
Een half uur terug uit Istrie en direct gekeken wat mijn oudste dochter daar allemaal uit voert in denemarken.
BeantwoordenVerwijderenGeweldig, meis; ben hart-hart-hartstikke trots op je.
trots op het feit dat je het allemaal zo redt.
liefzzzzzzzzzzzzzzz, mama