zaterdag 18 december 2010

TRENTEMOLLER I VEGA!








Gisteren ben ik dus samen met Wen en een huisgenootje + vriendin naar Vega geweest, een grote club hier in Kopenhagen. Het was echt een super vette avond, iedereen ging helemaal uit z'n plaat en iedereen zag er zo mooi uit! Uitgaan hier is echt 10x leuker als in NL, ze weten hier echt hoe ze een feestje moeten bouwen!

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd of je straks nog wel aan het eenvoudige leven in nederland kun wennen.
    Hier hebben we noooooit zulke leuke feesten.
    In de toekomst gewoon af een toe een weekendje k' hagen boeken, dus.
    liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog maar eeeeeeeeeeeen nachtje slapen, meis, en dan kun je de Nederlandse sneeuw bewonderen.
    Liefssssssss, mama

    BeantwoordenVerwijderen