Valerie i København!
woensdag 1 december 2010
CIRCUS
1 opmerking:
Anoniem
1 december 2010 om 11:26
Hoi meis
wat zie je er mooi uit.
Draag jij daar de tas die ik je heb gegeven?
Liefs van mama
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hoi meis
BeantwoordenVerwijderenwat zie je er mooi uit.
Draag jij daar de tas die ik je heb gegeven?
Liefs van mama