maandag 13 december 2010

taartjes en prints!

Hello sweeties!

Hier weer mijn wekelijkse weekendupdate ;-)! Ik heb weer een heerlijk weekje en weekendje achter de rug, en kan me echt niet voorstellen dat ik straks opeens weer in Nederland woon... Nooit meer in dit prachtige gebouw werken, niet meer standaard op zaterdag een taartje bij de beste bakker van CPH, nooit meer daarna standaard de stad in om te shoppen, geen avondwandelingetjes meer langs de haven, niet meer altijd mooie en hippe mensen om me heen, geen fancy feestjes/openingen meer, nooit meer naar DalleValle, niet meer naar Wendy in Norrebro met de bus, geen tvavondjes meer met huisgenootjes en niet meer romantisch door Kopenhagen lopen met mijn lief.
Gelukkig is het nog niet zo ver en heb ik afgelopen zaterdag weer heerlijk kunnen genieten van mijn taartje + shoppingspree, met mijn lief welteverstaan! Verder zijn we dit weekend van cafeetje naar restaurantje gelopen, want er zijn hier zoveel leuke plekjes om gezellig te gaan zitten, mooi uitzicht gegarandeerd.

Afgelopen week heb ik weer een fijne week gehad, de partycollectie zijn we nu aan het afronden en ik heb op de valreep nog even een nieuwe print getekend. Superleuk om te doen, maar wel moeilijker dan gedacht. Als alles er door heen komt zie ik dus in januari al kledingstukken die ik bedacht heb, zo leuk! Zeker als er ook nog eens een printje op zit wat ik getekend heb..
Voor nu is dat allemaal nog even iets verder weg, want er moeten namelijk maten bepaald worden voor diezelfde kledingstukken, omdat de fabrieken anders zelf vanalles bedenken waardoor dat leuke jurkje opeens een wijd gedrocht wordt, en dat willen we natuurlijk niet hebben!
Ook moet er vanalles voorbereid worden om de collectie te presenteren, en hebben we begin februari natuurlijk de show.. voor stilzitten en uitrusten zit ik hier in ieder geval niet op de goede plek.! Afgelopen week heb ik mijn lieve vriendinnetje Wendy veel gezien, wat altijd heel gezellig is, ookal kwamen we erachter dat we eigenlijk al flink bezig zouden moeten zijn met onze scriptie.. oeps! Op donderdag gingen we gezellig samen naar het vliegveld toe, Wen om haar ouders op te halen en ik om Joeri op te halen. Helemaal leuk dus, al die blije gezichtjes!

Vanavond ga ik nog lekker een hapje eten in de stad met Joeri, en dan is het morgen al weer tijd om afscheid te nemen. Gelukkig niet voor lang, want ik kom volgende week woensdag voor kerst gezellig naar Nederland, ik kan niet wachten! Heerlijk met mijn lieve families veeel te veel eten, wijn drinken en kletsen, van mij mag het elke dag wel kerst zijn ;-)!
Voor nu even een kort berichtje, ik ga namelijk weer hard aan de slag.. (niet zo netjes he, bloggen in de baas zijn tijd!)
Dikke Kys!

2 opmerkingen:

  1. ha lieve Val,

    Hihihi die foto! leuk!!
    Je kan vanaf nu beter iedere keer als Joeri komt alvast wat van je nieuwe spullen meegeven haha anders moet je straks vier keer heen en weer geloof ik als ik het zo lees ;)
    Heerlijk zo veel shoppen haha!
    Genietse! x Linda, ook van jor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi val, leuk om het zo nu en dan te lezen al die berichten,ben druk bezig lees ik maar vind het tof dat je er andere mensen in mee laat genieten heb al gezien dat je genoten hebt van de sneeuw maak als je op die latten wil staan wel je stokken mee nemen dan sta je er steviger op dus meid maak er een mooie tijd van en tot hoors heb joeri een een bericht gegeven op facebook als je dat leest kunje nog meer oude verhalen tijdens de kerst naar boven laten komen
    heb fijne dagen en een goede wissel gr rene

    BeantwoordenVerwijderen