Jeej, weekend! Helaas is het maar voor korte duur omdat een van de ontwerpsters gevraagd heeft of ik op zondag ook wil werken, vanwege de drukte rondom fashion week. Eigenlijk vind ik dat niet eens zo heel erg, ik vind het juist wel leuk om zoveel mogelijk mee te krijgen en te leren, al kost het me nu dan wel een deel van mijn weekend.
Maar als je dan maar een kort weekend hebt, moet je het wel extra leuk maken! Mijn huisgenootjes en ik hebben gisterenavond zelf sushi gemaakt, en het resultaat was goddelijk! De sushi avond werd een sushi night en er staan nu 5 lege flessen prosecco in de keuken.. oeps.
Het leuke was dat er twee zweedse stagiaires van Baum & Pferdgarten bij ons kwamen eten, en ik vind het echt heel erg leuk om al die verschillende mensen te leren kennen, het is echt bijzonder hoe gezellig je het kan hebben met mensen die je nooit eerder hebt gezien!
Vanochtend was het opstaan dus wel een beetje moeilijk, maar een fris ontbijt met huisgenootjes doet goed. Vandaag is Wendy ook aangekomen in Kopenhagen, na een treinreis van zo'n 15 uur.. poor girl! Natuurlijk moest er natuurlijk meteen gemeet worden, dus we hebben door de grote winkelstraat (Strøget) gelopen, en hebben daarna heerlijk gerelaxed in het park.
Vanavond wil ik een beetje rustig aan doen, zodat ik morgen weer alle energie heb.. Hieronder een foto van het pand waar ik in woon, ons appartement is helemaal op de bovenste verdieping. In Kopenhagen hebben veel huizen leuke kleurtjes, en ons pand is mijn lievelingskleur, mintgroen!

meissie
BeantwoordenVerwijderenweer leuke berichten
ik wil ook graag sushi leren maken.
Is dat moeilijk?
Maar eigenlijk vind ik het niet zo lekker, maar het ziet er zo mooi uit.
liefsssssssss, mama
Nou zo te lezen heb je het al enorm naar je zin! Gaaf hoor zo in het centrum van Kopenhagen en een top stage. Hard werken zo te horen. Maar volgens mij is het allemaal waard! Veel plezier!
BeantwoordenVerwijderenLiefs,
rianne
hoi val zo al aardig een deen in wording zo te horen, maak er een mooie tijd van wij denken steeds aan je en horen wel aan de post dat het goed met je gaat ga zo door en tot het volgende bericht
BeantwoordenVerwijderengroeten René