maandag 9 augustus 2010

Je suis fatigué!

pfff! Ik ben kapot! Ik heb gisteren gewerkt tot 22:00 en vandaag tot 20:30. Gisteren hebben we alle outfits bepaald voor de show en morgen is de fitting op de modellen. Er zijn op het laatste moment nog heel wat items bij bedacht, die vandaag dus allemaal gemaakt moesten worden. Ja, het is echt keihard werken in de mode! Hopelijk wordt het weer iets rustiger na de show op donderdag. Het gaat er in ieder geval echt prachtig uit zien denk ik.

Sinds gisteren en vandaag heb ik het voor het eerst een beetje moeilijk, omdat ik elke keer kapot ben als ik thuis kom en het liefst meteen ga slapen. Het is niet zo dat het echt een zwaar dieptepunt is ofzo, maar meer dat ik iets minder vrolijk ben, maar dat is misschien ook weer de moeheid!
Eigenlijk had ik gisterenavond Wendy & Ezra uitgenodigd om te komen eten, maar dat kon dus niet door gaan, en helaas zat dat er vanavond ook niet in. Dit zijn dingen die het toch wel zwaar maken, ook omdat ik te moe ben om nog lang te skypen met Joeri en familie, terwijl ik ze zoveel te vertellen heb!
Wat het dan allemaal wel weer goed maakt is het feit dat ik wel gewaardeerd wordt. Ik doe het natuurlijk allemaal voor niks dan de ervaring, terwijl ik wel heel veel uren maak.

Aan de andere kant heb ik het hier zo super leuk! Mijn huisgenootjes zijn echt heel gezellig en dit is wel wat ik wil; ervaring binnen zo'n groot bedrijf, hoe hectisch dit ook kan zijn. Dus eigenlijk vind ik dat ik niet mag zeuren. Toch kijk ik heel erg uit naar de show en de rust die daarna hopelijk komt! (tijdens het straten van de nieuwe collectie? weinig rust denk ik....).

Hmm nu heb ik net gezellig zitten skypen met iedereen en dat is toch wel heeeel erg fijn en vooral gezellig! Ik kan echt niet wachten tot iedereen een keertje langskomt, heb ook heel veel zin om alle mooie dingen die ik hier zie te laten zien en te delen.
Ik vind ook echt dat ik niet mag zeuren, ik bof zo erg met deze stageplek en het appartement! En daarnaast komt Joeri volgende week donderdag alweer... :-)

bisous!


2 opmerkingen:

  1. Mijn petje af, hoor, Valerie.
    Je doet het heel erg goed.
    Maar put je niet NU al volledig uit;
    er komen nog HEEL veel leermomenten en leerervaringen.
    liefs van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey lieve Val,

    Wat ziet het er leuk uit allemaal!
    en waar we het laatst nog over hadden... ook de mindere momenten komen (helaas) aan bod.. maar ook daar wordt je weer sterker van!
    genietse, en als ik een goedkoop ticket tegen kom... ;)

    BeantwoordenVerwijderen