Morgen ben ik jarig, maar het allerleukste daarvan is dat Joeri komt! morgenavond ga ik eerst lekker eten met Wendy & Ez, en 's avonds Joeri ophalen van het vliegveld. Er zit nu een brownie in de oven voor op mijn werk (groep3 trakteren memories haha), hopen dat die lukt..
Deze week werd ik alweer verrast met kaartjes van mijn moeder, rene, tante agnes en joeri, superleuk en bedankt!! Het is heel fijn om af en toe even iets van thuis te hebben of te zien.
Zoals beloofd dit keer foto's van mijn kamertje, al zal ik binnenkort waarschijnlijk verhuizen omdat er een beetje gezeik is met de huisbaas. Dat vind ik wel jammer want eigenlijk zit ik hier wel prima. Ik ga me er nu in ieder geval nog geen zorgen over maken want dat heeft toch geen zin, verstandig he!
Afgelopen zondag ben ik met mijn huisgenootje Rike naar de botanische tuinen geweest. Klinkt misschien heel suffig, maar het was echt onwijs mooi, en ook wel gek dat er zo'n mooi stukje midden in zo'n grote stad zit. We boften gelukkig met het weer want het is hier nogal druilerig de laatste tijd, ik hoorde dat dat zelfs op het nieuws is geweest dat het hier zo hard heeft geregend?
Op mijn werk zijn we nu flink begonnen met de nieuwe collectie. De ontwerpsters zijn nu naar Londen voor extra inspiratie, en ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met prints te ontwerpen/kleurcombinaties te maken. Gisteren en maandag ben ik bezig geweest met een tas te tekenen in canvas, een computerprogramma waar ik nooit eerder mee gewerkt had, gelukkig vond mijn baas de tekening 'beautiful'. Veel achter de computer zitten dus, maar wel heel erg leuk om te doen. Ik heb in ieder geval lekker mijn plekje gevonden en zie mezelf op deze manier nog wel 6 maanden hier zitten. Wat het ook makkelijker maakt is dat ik het heel erg leuk vind om met iedereen te skypen, en ik heb al vooruitzichten dat Joeri, mijn moeder en mijn zusje (die net haar autorijbewijs heeft gehaald, whoohoo) naar mij toe komen.
Het enige waar ik een beetje aan moet wennen is om elke dag te koken, thuis kookt Joeri namelijk altijd! Gelukkig heb ik lieve huisgenootjes een eet ik tot nu toe redelijk gezond. Daarbij komt dat ik natuurlijk elke dag een superluxe lunch krijg op mijn werk. Op dinsdagochtend is er ook een pilates klasje op mijn werk waar ik ook aan mee kan doen, maar dat komt misschien nog wel een keer haha.
Ik denk dat er komend weekend geen update zal komen omdat Joeri er dan is, en dan ben ik denk ik veel te druk met leuke dingen doen!
kys!



Was gezellig man XXX
BeantwoordenVerwijderen