Hierboven wat foto's uit de BZR collectie, die vooral bestond uit streepjes, army greens en trenchcoats. Backstage was het echt onwijs stressvol, gelukkig kun je dat hier niet zien!
En vandaag was dan toch echt d-day voor de afdeling waar ik stage loop; BB women! Ik ben de hele week bezig geweest met dingen naaien, spelden en afmaken, en gelukkig is alles op tijd gelukt. Zo heb ik geholpen met alle showpieces, de items die niet in de collectie zitten maar speciaal voor de show zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld de kanten ruffle bh'tjes. Het was heel hectisch, al had ik vandaag wel een heel leuk momentje! Bjorn kwam mij een kaart brengen en wat bleek; een kaart van mijn zusje uit Noorwegen, jeej! Dat is toch wel fijn, om zo iets te krijgen van mensen van 'thuis' (hint hint! Nee hoor, grapje).
De BB show zou eigenlijk beginnen om 18:00, maar natuurlijk liep het uit. Dit was omdat er heel erg veel mensen probeerden binnen te komen zonder kaartje, en iedereen dus gecontroleerd moest worden en naar zijn/haar plek gebracht moest worden. Gelukkig begon het dan toch echt om 18:40, en hier een paar foto's!
Na afloop van de show was ik echt onwijs blij; alles was goed gegaan (ondanks de onwijs gladde catwalk vanwege regen en schoenen zonder profiel...) en iedereen was erg te spreken over de show. Het grappige was dat ik na de show nog een bekende blogger uit Nederland sprak, leuk om haar tegen te komen aangezien ik -net als 1 miljoen andere mensen wereldwijd- haar blog altijd volg.
En dan gaat er morgen toch echt begonnen worden aan de nieuwe collectie! Ik heb er echt onwijs veel zin in, en heb veel inspiratie en al allerlei prachtige stoffen voorbij zien komen! Can't wait!
Morgenavond ga ik samen met Wendy & Ezra naar de show van Henrik Vibskov, daar kijk ik echt naar uit, vooral omdat ik zelf dan alleen maar hoef te kijken en te zitten in plaats van keihard werken!!
(meer foto's van de collecties zijn te zien op deze website, en de filmpjes van alle shows van de Copenhagen fashion week zijn te zien op deze website, have fun!)









Dat ziet er echt supermooi uit! Ik vind het echt heel leuk om je blog te lezen :)
BeantwoordenVerwijderendat waren weer erg enerverende en leerzame dagen, he.
BeantwoordenVerwijderenik heb ook een kaart van mosje gehad! tenminste dat denk ik; ze had er geen afz. op gezet.
jij hebt een interessant leventje, momenteel, meidje, dus geniet er maar flink van.
ik vind trouwens errug leuke items in de show zitten!
liefs, mama