maandag 23 augustus 2010

Birthdaygirl!

Jeej, ik ben eindelijk volwassen! Donderdag werd ik 21 en kwam Joeri gezellig langs voor een weekendje. Joeri zou Joeri niet zijn als hij geen grote koffer vol cadeautjes bij zou hebben, en heeft mij echt enorm verwend met allerlei lieve, fijne en lekkere cadeautjes (en een stuk of 8 tijdschriften omdat ik niet zonder kan :-))! Hij had zelfs slingers, petit fours en kaarsjes meegenomen, zo lief!


Wat ook superleuk is, Joeri had ook nog kaartjes uit Nederland meegenomen, iedereen onwijs bedankt voor de lieve kaartjes en cadeautjes! Ik had vrijdag vrij genomen zodat we lekker samen rond konden lopen en in het park konden picknicken. We hebben heerlijk op terrasjes gezeten en uuurenlang gekletst en gelachen, vooral toen we in het park voor de gek werden gehouden door een youporn verkoper met een 'hidden camera' haha! Dus als je ons voorbij ziet komen op de deense tv, laat het even weten ;-)


Voor zaterdag hadden we een hotelkamer geboekt om even lekker met z'n tweetjes te kunnen zijn, ik ben het namelijk helemaal niet gewend om met huisgenootjes te leven! Dit was echt heel fijn, we hadden ook allemaal lekkere dingetjes meegenomen zoals rose, stinkkaasjes en heerlijke hapjes.

Op zondag zijn we naar het 'observatorium' geweest, een toren die eigenlijk vlak achter mij staat. Het bijzondere hieraan is dat de toren geen trappen heeft, maar je loopt 7,2 keer omhoog om de as van de toren. Vanaf hier hadden we een mooi uitzicht over Kopenhagen. Daarna zijn we door gelopen naar een groot park wat eigenlijk een soort van burcht was. Dit was leuk, maar het deed ons wel een beetje teveel aan Nederland denken, met dijken en grachten. Als ik het zo allemaal typ voel ik me wel een echte toerist haha, terwijl ik meestal toch echt het gevoel heb dat ik hier woon.

Vandaag moest ik natuurlijk weer werken en ik heb net Joeri uitgezwaaid op het vliegveld. Ik vind het heel jammer dat hij weer weg is, we hebben zo'n mooi weekend gehad! Gek eigenlijk, dat als je elkaar elk weekend ziet, je wel leuke dingen doet maar ook een beetje lui wordt, terwijl als je elkaar maar zo weinig ziet je echt alles uit je weekend haalt!
Nu kan ik wel weer uitkijken naar iets anders; mijn zusje die over twee weken komt! Eerst moet ik komend weekend nog gaan verhuizen, waar ik wel een beetje tegenop zie, maar het is wel een mooi appartement, nog geen 100 meter van mijn lievelingspark hier; kings garden!
KYS!

2 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat je het leuk gehad hebt joh!!
    Succes met de verhuizing, en ik lees wel weer hoe het afgelopen is!!
    Kus Linda Hettema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey valerie, ik ga proberen te bkijven zien wat je allemaal doet daar in Kopenhagen.
    oh ja en GEFELICITEERD!

    goed te lezen dat het goed gaat!

    lieve groet,

    marie claire

    BeantwoordenVerwijderen