Sneeuw in Kopenhagen! Jaja, als ik nu uit het raam kijk komen er allemaal koude witte vlokjes uit de lucht vallen, tijd voor de zilveren moonboots!! (het mag van mij ook wel weer ophouden eigenlijk..ben meer van de zon.)
hiep hoi voor de moonboots!!!!!! dat vond ik altijd al, maar ik werk uitgelachen door....mijn dochters. nu kun je Joeri lekker inzepen met sneeuw, valerie. Veel plezier met Joeri en in de sneeuw. mama
hoi val, ook in nl heeft het vannacht en als ik dit zit te schrijven gesneeuwd, alleen hijblijft bij ons nog niet op de stoep liggen alleen op het groen en de daken een mooi gezicht voor het jaar 2010. veel plezier en tot hoors rene
ik ben nu al klaar met de sneeuw! En heb spijt dat me moonboots niet meer in me backpack pasten haahha
BeantwoordenVerwijderenhiep hoi voor de moonboots!!!!!!
BeantwoordenVerwijderendat vond ik altijd al, maar ik werk uitgelachen door....mijn dochters.
nu kun je Joeri lekker inzepen met sneeuw, valerie.
Veel plezier met Joeri en in de sneeuw.
mama
hoi val,
BeantwoordenVerwijderenook in nl heeft het vannacht en als ik dit zit te schrijven gesneeuwd, alleen hijblijft bij ons nog niet op de stoep liggen alleen op het groen en de daken een mooi gezicht voor het jaar 2010.
veel plezier en tot hoors rene