zondag 14 november 2010

Party&cupcakes

En er is alweer een week voorbij, wat gaat de tijd hier toch ook snel zeg! Ik vond het meteen weer heel fijn om door Kopenhagen te lopen, het is zo'n mooie stad met een onwijs fijne sfeer. Dat is ook wat ik miste toen ik in Nederland was, de stad zelf en ergens ook wel het werk, waar ik dus heel veel plezier in heb.
Ik vond het fijn om op maandag weer aan de slag te gaan en achter mijn bureautje te kruipen. Er moesten deze week nog wat laatste dingen aangepast worden aan het project waar ik eerder over vertelde, en dat is vrijdag op de post naar de opdrachtgever gegaan, spannend! Daarnaast zitten we nu natuurlijk midden in het proces van de nieuwe collectie, waar ook veel voor gedaan moet worden om het een spannende en mooie collectie te maken.

Deze week was het dus al meteen weer hard werken, maar dat is ook wat ik leuk vind. Harde deadlines, veel te veel werk en tegelijkertijd ook creatief zijn, het is niet elke dag even makkelijk hoor! Op donderdag ben ik na mijn werk gezellig naar Wen gegaan, want die was weer teug uit Nederland. Het was heel fijn om gezellig bij te kletsen en we hebben lekker een filmpje gekeken en natuurlijk gtst! Ik kijk altijd heel erg uit naar de weekenden, lekker vrije tijd, shoppen, mensen zien en rondlopen door deze mooie en leuke stad. Vrijdag na het werk ben ik dus ook nog even de stad in gegaan en daarna heb ik een superleuke avond gehad met Celine, een van mijn huisgenootjes. We hebben lekker samen Desperate Housewives zitten kijken, gekookt, gekletst, gelachen en gedronken, waarnaar we 's nachts de stad in zijn gegaan om ergens te dansen. Het uitgaan hier vind ik echt heel leuk, iedereen ziet er mooi uit, ze hebben mooie clubs/barretjes en er heerst een gezellige sfeer.
De volgende morgen was het wakker worden een beetje zuur omdat we allebei toch even net iets te veel gedronken hadden, eigen schuld dikke bult! Gisteren heb ik dus vooral veel gerelaxed, al zijn Celine en ik ook nog even de stad in gegaan en hebben we 's avonds cupcakes gemaakt, heerlijk. Vandaag had ik met Wen en Ez afgesproken en zijn we naar een hal gegaan waar allemaal rommeltjes/antiek verkocht werd. Superleuk, met allemaal mooie oude spulletjes die vaak toch ook wel heel duur zijn. Het was in ieder geval lekker om even naar buiten te gaan, want ik denk dat ik vanavond lekker filmpjes ga kijken omdat het weer vandaag even wat minder is (miezerregen, bah!).

Ik heb in ieder geval weer zin in komende werkweek, morgen ga ik na het werk lekker Nederlandse pannenkoeken eten bij Wen, hmmm!!! Verder komt mijn vader samen met zijn vriendin op donderdag een weekendje naar Kopenhagen, het is zo leuk om iedereen alle mooie plekjes te laten zien.

1 opmerking:

  1. Hoi Val!!
    Leuk om weer te lezen!!
    Ik begreep uit jouw verhaal en van Joeri dat jullie het gezellig hebben gehad!

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen