donderdag 8 juli 2010

nog maar 3 weken....

Over 3 weken verhuis ik al naar Kopenhagen! En ik moet nog van alles regelen en doen..

in tussen tijd vond ik nog wel dit berichtje op de website van 'trouw';

'Deense modeontwerpers worden momenteel overstelpt door de belangstelling van Nederlandse kunstacademiestudenten. Tot voor kort wilden die dolgraag stage lopen bij grote modenamen in Parijs en Londen, maar nu is het hot om naar Denemarken af te reizen. Door de vele kapers op de kust is het inmiddels een lot uit de loterij om daar een stageplek te veroveren.'

Leuk om te lezen!
Ik heb er erg veel zin in, maar vind het ook wel spannend om Joeri, mijn huisje en mijn familie achter te laten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten